läsare och lycka

Jag tror att mina muskler är rätt så döda... har tränat sjukt hårt de senaste dagarna.. blir bra att få vila kroppen över helgen!! Dock så jobbar jag heeeela helgen... men men, det är pengar!

Undrar om jag har några läsare här? vet iaf att jag har en flitig läsare som blev arg på mig igår för jag inte hade uppdaterat!! ;) haha

Vad det skulle vara skönt att ha ett riktigt hem nu känner jag.. Att få packa upp alla mina grejor ur alla kartonger, sätta in alla kläder i garderober.. slippa ha resväskor framme osv!!!

Jag och sofia pratade igår om lycka och livet, killar kärlek osv.. som vanligt! haha
Det är ju egentligen så att det är ens egna tankar som styr allt...
till ex, om vi säger att man träffar en ny kille.. går på några dejter och känner att det känns rätt så bra... sen berättar man för sina kompisar vem killen är osv... då finns det säkert alltid någon som känner han och säger att, nej man han kan du inte vara ihop med.. han har ju dem här eller dem där felen... även om man väljer att inte lyssna på vad dem säger så ligger ju ändå det där i bakhuvudet och bilden man haft av killen förändras nog...
Kan man lyckas med att bara se allt de positiva hos en människa ?? Inte bry sig om de man tycker är negativt??
Vissa person verkar ju vara negativa i själen... eller jag menar att de har alltid en negativ inställning till allt. Hur roligt är deras liv??
Är det inte bättre att försöka tänka varje dag att man ska vara lyckig för även de små sakerna....
Det är dock otroligt svårt att ibland bara vara glad över de lilla grejorna.... ibland känns det bara som de fattas något!!
Hm. man kan nog diskutera hur mycket om helst men nu ska jag börja jobba...

En vecka kvar till jag åker ner till Uppsala! =)

kram

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0