irritation

jag är en människa som blir väldigt lättirriterad av lite sömn.... eller iaf extremt lite sömn..... just nu är jag arg på allt! haha
vill helst av allt bara slänga mig i sängen och inte gå upp förrän imorgon... men först måste jag köra hela jävla långa vägen till bygdeå..... de har säkert inte ens plogat vägen!! mörkt å jävligt... vore väl bara tur om jag inte kommer glida av vägen! Usch vilken hemsk människa jag är nu.. farmor kan bara fråga mig en enkel liten fråga och jag ryter tillbaka.... bäst att dra sig tillbaka till skogen där jag inte kan bli arg på någon =) (hoppas mina katter inte irriterar mig) haha

Grattis Jenny och Patrik som ska bli sambos!! Kul att allt fungerar och hoppas det blir bara bättre när ni flyttar ihop!

Det tråkiga är ju att ibland när man flyttar ihop med sin partner så blir allt bara sämre... man börjar bråka om städ, mat och smått.... varför kan man bara inte prata igenom allt hur man vill ha det innan man flyttar ihop så man slipper gå å bli irriterad på varandra... jag tycker själv att man ska sätta upp några grundregler som man håller sig till så slipper man förhoppningsvis allt bråk eftersom man vet då vad det är som gäller...

vill bara mysa med nån mysig i soffan nu... somna i soffan i någons famn............ jag blir en mysig person också när jag är trött.. inte bara irriterad =)

Kommentarer
Postat av: miriam

hahaha, jag har inte sett dig irre, skulle vara kul =) Kul att du kom förbi i lördags, alltid lika kul Amanda! Vi kan väl ses snart igen.... men ihelgen åker väl du till tjockholm?

Kram

2008-11-24 @ 21:44:31

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0