Insnöad

Tack vare min kära granne slapp jag bli insnöad imorse! Det hade snöat och blåst så mkt inatt att det var nästan tre decimeter snö på gården... och jag har inte direkt fyrhjulsdrift på bilen..... Som tur var kom Stig tidigt imorse och skottade =)

sov 3 timmar inatt.. haha... var vaken till halv fem.. och jag var typ inte ens trött!! Jag som brukar vara helt död efter kl 22 på kvällen.. men har man kul så kanske det är lättare att sitta upp =)

På fredag får jag lön... det behövs VERKLIGEN... pengarna har bara försvunnit!! (Garderoben har utökas, haha)

Ska äta lunch med Jenny idag på stan.. känner mig inte sugen på att gå till stan i denna blåst!! Så det blir att ta på sig mycket kläder =)

Finns det någon människa som är så lik en själv att det är sjukt? Nästan riktigt läskigt?? Typ som en själv fast bara placerad i en annan kropp??  Om det är en person av de andra könet är de då menat som "the one" och om det är en av samma kön är de då ens bästa kompis för resten av livet?? (nu menar jag om man är hetro)
Hur ska man kunna veta??
Känner man när man har hittat den rätta att det är den "rätte" ?? Eller kommer man leva i någon slags ovisshet om att de kanske dyker upp någon som är "bättre"... ??  Jag vill gärna tro på att man känner en känsla av att man har hittat den man ska dela sitt liv med... Men man vet ju inte som innan.. egentligen svårt att spekulera om framtiden... det återstår väl bara å se... jobbigt bara att jag är så GRYMT nyfiken av mig... nästan så det kan vara jobbigt ibland....... Och VISSA verkar ju tycka det är kul att utnyttja det... haha =)

Nu ska jag se ett avsnitt av Family guy - The tan (S05E11) Världens roligaste!!!

bjuder på en bild från thai... värme, drinkar och vattenpipa!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0