huvudvärk

vet inte vad som är felet på mig.. har ständigt huvudvärk!! Vet inte om det beror på förkylningen men det tror jag inte.... väldigt jobbigt är det iaf!! Fast det kan nog ha med jobbet att göra.. blev värre sen jag kom på denna avdelning som jag är på nu.. många som sitter å skriker här.... jobbigt för skallen!

kör nog in till ume ikväll efter jobbet, om det inte är super mkt dimma! bilen ska besiktas imorgon också ska jag umgås med Nina =)

nu får gärna snön komma, längtar efter mkt snö! Det är så mysigt!!

Har börjat träna på företagshälsan nu, kul och framförallt väldigt skönt att träna!! saknat det.. nu kanske man kan få tillbaka kroppen man hade för två år sedan...... *hoppas*

nu ska jag fortsätta arbeta!
kram

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0