h#R% W#¤A%RQ5u7

Gaaaaaah, vad förbannad jag är!!!!!!!!!!!!!!!!!
Att vissa INTE kan köra bil överhuvudtaget!!!!!
Hade lite brottom idag till jobbet... men om jag skulle köra bara lite fortare än vanligt skulle jag hinna... kommer körandes efter E4an... kör typ 95 på 90väg.. ser att en bil står parkerad vid en p-plats vid sidan av vägen..... han blinkar höger och står alldeles still.... jag kommer närmare.. och vad gör gubbjäveln.. jo han kör ut framfö mig!! inte fan blinkar han ut till vänster utan han blinkar fortfarande höger... jag måste pallnita typ ner till 50.....jag var redan stressad så jag blev inte direkt gladare!!!! *svordomar*!!!!!  Sen gick de inte att köra om heller.... Han kollade inte ens om det kom en bil bakom sig.... jag lägger mig nära nära bakom han för att visa att jag blev liiiite irriterad.... men inte fan ökar gubben farten.. han ligger å kör där på 89....... *ARG*.... börjar närma mig infarten till R-fors och tänker äntligen kanske jag slipper han... men tror ni jag har sån tur?!? icket... självklart ska han också svänga in!!! SUCK!!!!
Ligger efter han hela vägen in till Robban och svär högt för mig själv!!
Sen väl inne i Robban på 50vägen bara tvärstannar han längs vägen och kärringen i bilen ska gå ut!!!!!! AAAAAAAAAHH!!!
så då var jag ju tvungen att pallnita igen!!! HELVETE så sur jag var!!!
Blev bara 5min sen till jobbet....... åh! Var bara tvungen att skriva av mig lite ilska!!!!!!!!!!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0