fredag

Blev inte riktigt som jag tänkt igår.. när jag kom hem åt jag mat sen gick jag upp på rummet, slängde mig i soffan och såg ett avsnitt av prison break! Blev väldigt trött... Simon hade kommit till mig på jobbet under dagen och sa att jag skulle med å spela badminton på kvällen... jag hade tydligen inget val.. haha men jag blev taggad! Så jag åkte aldrig förbi sofia... kl 20,00 stod jag utanför e-six och väntade på simon å gänget... vi spelade till kl 22 på kvällen och det var riktigt roligt! jag spelade rätt så bra fast än jag inte var sur... (simon säger att jag spelar så mkt bättre om jag är förbannad... eller så säger han bara det för att ha en anledning till att göra mig förbannad.. han tycker tydligen det är kul! haha)
Hem och hoppa i säng =)

Gymmade idag 11-12.. riktigt skönt! Känner att imorgon kommer jag ha träningsvärk!

jobbar till 21.... drygt!

kram

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0