framtid

vad ska man göra av sitt liv?
Värst vad allt kan ändras.. jag har alltid varit en person som haft mål och vetat vad jag vill! Min dröm har alltid varit att bli veterinär, men insåg ganska fort att få högsta betyg i alla ämnen var väl inte riktigt verkligheten.. så den drömmen har väl bara legat i bakhuvudet. Sen var det en lång period som jag ville bli polis, eftersom jag vill bli hundförare. Hela gymnasiet var jag helt säker på att att jag skulle söka till utbildningen. Men nu har jag som plötsligt bara blivit osäker med allt.. Polis lockar inte lika mkt längre...

Jag känner mig stundtals sådär tom.... hur kunde de bli såhär?? jag som alltid har varit målmedveten och vetat vad jag vill... nu är jag inte säker på något längre..... hm, allt känns bara skumt... Jag som tänke förut att jag aldrig skulle kunna jobba på ett äldreboende och nu plötsligt gör jag det och jag trivs oerhört bra. Ett roligt jobb men mkt människokontakt vilket jag tycker är jätteroligt.. jag vill jobba med människor eller med djur! det är iaf en sak som jag är helt säker på!

vi kan även gå in på ämnet killar... tycker alltid jag har "vetat" vilken slags kille jag vill ha, hur han ska se ut osv... (man dagdrömmer nog alldeles för mkt). Men sedan när jag har träffat en sådan slags kille så är det verkligen inget jag vill ha... man ska nog inte stirra sig så blind......

ne händan efter tar jag bara allt som det kommer... med jobb, boende, killar å allt!

hade tänkt bjuda på en bild på mig när jag är på jobbet!

kram

Kommentarer
Postat av: Miriam

JO det kan verkligen förändras fort!

2008-11-13 @ 20:45:10

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0