Drömmar

Vad för slags drömmar är realistiska att ha??

Man har ju ofta drömmar om hur man vill att sin framtid ska se ut osv... Är det meningen att man ska alltid sträva så långt tills man når alla sina drömmar eller ska man bara nöjja sig med hur vardagen ser ut??

Det är svårt att veta vad som är rätt? kanske när man själv känner att det är rätt då ska man sluta drömma vidare??
Eller ibland kanske det är bra att dagdrömma sig bort från vardagen... eller dagdrömmer man om nått bättre bara för att man mår dåligt och vill ha ett annat liv??

Jag har många drömmar i mitt liv. jag är en sån människa som kan gå en hel dag och vara inne i min egna fantasivärld...  Sen så vet jag ju att jag aldrig kommer vinna en miljard och göra vad jag vill resten av livet...! haha =)

Kanske är det bäst att bara se var dag för sig..  njuta av det man har nu....!
Men det är ju så kul att leva i en fantasivärld.. jag tror jag får blanda!! =)

kram

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0