Det blir inte alltid som man tänkt sig!

Blev ingen förfest... åkte till Jenny ist och umgicks med henne! Grymt kul att träffa henne, som vanligt =)
Stå på dig Jenny!

Det är bra att de flesta människor är olika, då blir det så mycket roligare när man hittar någon som är lik sig själv!

Farmor å farfar åker med tillbaka till Gullis imorgon.. trevligt att få sällskap.. farmor åker nog med mest för hon saknar katterna.. haha, hon är snäll hon min farmor! =)

Veckan som kommer består mest av jobb och träning.. det är typ de jag har tänkt sysselsätta mig med fram till nästa år!
Chefen pratade med mig i veckan om jag ville jobba nu över storhelgerna... ja sa jag.. jag har väl ändå inget bättre för mig =) tragiskt men sant!

kanske dags att sova nu!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0