bubbel

Sitter på jobbet nu.. har nyss ätit och känner mig rätt så trött!
Har jätteont i kroppen efter all hårdträning denna vecka... känns som om jag inte kommer ta mig upp ur sängen imorgon... Som tur är finns de många rullstolar här på jobbet =)
Något som jag verkligen kände för nu var att sitta i ett bubbelbad och bara ta det lugnt... guud så skönt det vore!!
Egentligen tycker jag inte om att bada badkar å så... men när man har ont i musklerna så är ett varmt bad väldigt skönt!!

Är lite avis på Sofia, Malin å Johan som åker utomlands snart i 4månader... både till usa, thailand och australien...
själv är man en riktig blekis! usch å fy... har varit skönt att få lite färg i ansiktet..!

Tycker inte om att vara på jobbet när det inte finns nått att göra... tiden går så sakta och jag blir rastlös!! Men allt är typ gjort så det är svårt att hitta på nått... kanske ska kolla om någon behöver nått tvättat.. eller gå och prata med min favvogubbe här! =)

kram

Kommentarer
Postat av: O

Oj.. nu var det ju helt plötsligt väldigt mycke nytt på bloggen! KUL! Hoppas allt är bra!

Kram

2008-11-22 @ 02:57:25

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0