Tired

Jag och martina var ute sent igarkvall, akte till en kompis och spelade biljard... sjukt kul hade vi, speciellt eftersom jag och martina var helt vardelosa!! Vi var ganska trotta sa det blev nog ratt sa flummigt.. Sen sa holl martina inte pa att ta sig ut ur huset nar Davids hund forsokte attackera henne.. och han som sa att den var snall... men kul hade vi! Men det blev inte manga timmars somn sa nu ar jag jattetrott!!

Idag fick jag sitta/rida pa Tina for forsta gangen, en liten sot hast som vi tog hem sist vi var i Cavan. Men det var inga problem att sitta pa henne =)

Nu ar det iaf bestamt att jag och martina aker hem i sommar.. vilken dag eller datum vet jag inte an.. vi ska snart satta ut en annons sa nagon annan kan ta varat jobb. sa om ni vet nagon som skulle vara intresserad av att jobba som groom pa nordirland kan ju hora av sig =)

Vi var pa tavling igar, det gick bara fint som vanligt =) Det var riktigt toppenvader.. skojjar inte, det var sakert over  25grader. sjuuukt varmt!! Och efter att ha solat varje em en hel vecka sa har man fatt farg! det ar kul =)

Jag saknar svenska mat... jag och martina brukar ga och fantisera om att vi ar hemma och grillar......mmmumms!!
haha

Nu ska jag ga och ata sen typ sova! haha

kram

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0