Silver

red pa silver idag for forsta gangen... trodde han skulle vara en moody sa jag var lite nervos men han var hur snall som helst!! det gick jattebra =)

Fredag idag och vi ar just nu i Newry hos en kompis till martina.. vi ska typ pa nagon slags fest.. kan bli kul, har dock grymt ont i skallen efter att ha legat ute i solen idag.. somnade... solen ar verkligen jattestark... bade jag och martina vaknade upp svettandes typ....

Nu ar hemresan bokad sa nu ar det sakert att jag kommer hem, langtar faktiskt!


fan, det ar brannbollsyran hemma... jag vill ocksa vara dar!!  blev grymt sugen nar klara pratade om buckets...... avis!!! ha sa kul allihopa!!


kram

Kommentarer
Postat av: jempa

Hej du ditt lilla fyllebarn! Du verkade ha haft kul i helgen ;) haha!

Fan va vi ska sup då du kömme hem.

2008-06-02 @ 14:08:27
Postat av: Apan

Kul att höra din röst! Trots felringningen! =)

2008-06-04 @ 18:29:12

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0