Lyckan gjord

Ernie har vilat hela veckan, stackarn ar helt slut efter kvalet...kanske att han ska ut 2v pa faltet och fa sig lite vila... alltsa fan vad jag vill ha den hasten... hade jag pengarna hade jag inte tvekat.... om nagon rik manniska vill ge mig pengar sa ar det valkommet :P

Idag fick Martina rida Lenny och jag Skinny... Lyckan gjord!!! det var sa sjukt roligt att rida pa riktigt... inte bara sitta i en sadel pa en unghast med nada balans och med en manniska som springer efter hasten och jagar den for att ga framat!! sjuuuukt roligt var det att fa rida pa riktigt iaf!! =)

Det var i princip det jag ville saga :P

Jag saknar svensk mat.... haha..

snart kommer jag hem... kanns skumt!

kram

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0