I wanna go home

hemlangtan som attan.. nu ar vi sjukt less pa detta... chefen ar borta i Scarva typ varje dag sa det enda vi gor ar longerar hastar och mockar... boooring....sen blir han typ sur for att vi ligger och solar pa eftermiddagen.. men ge oss mer att gora da?? Langtar sa mkt tills jag kommer och och far aka och rida, pa riktigt!! inte bara sitta pa en hast och ha nagon annan som springer bakom och jagar pa hasten!! fast det ar typ kul att ens fa sitta pa en hast sa sallan som vi far gora det... trodde att jag for till Irland for att bli en battre ryttare men det enda man ar bra pa nu ar att mocka och longera hastar... jag och martina hade en diskussion idag om att vi har typ blivit samre pa att rida sedan vi kom hit.... martina har inte lart sig nagot nytt alls, jag som inte hallt pa med unghastar forut har iaf lart mig lite nytt...

Men vi kanske har nagon som kan komma hit i juni... ju tidigare desto battre.......


annars ar det val inte sa mkt att beratta.. det hander ju som inget....ingen hast ar ens kranglig att longera sa man kan typ sta och sova..... kul kul kul...

vilket underhallande inlagg detta var......... haha, bitterhet!

Hoppas iaf vi far lana bilen ikvall sa det hander nagot kul!!

kram

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0