Brilliant

I lordags var en av de basta utekvallarna... Vi gick pa Newsroom, som jag aven har dopt om till newsbank.. det ar lite forvirrande med the bank och newsroom sa det blev newsbank =)
Vi traffade David, peter, paddy, ohio o allt vad de hette... sjukt rolig kvall! jag har kameran med mig och gick omkring och tog pa allt jag sag i princip! Vi gjorde aven riktigt roliga filmer... men ingen annan lar ju fatta skamten sa jag och martina kommer nog vara de enda som skrattar at filmerna!

Sondagen akte vi ivag till Belfast pa tavling...det var mkt folk, overallt!! man blir ju tokig pa alla manniskor... speciellt pa framhoppningen..det finns inga som helst regler och hindrerna hoppas fran alla hall, ingen ropar ens att de ska hoppa!! konstigt att det inte hander med olyckor! Det gick iaf bra med hastarna, Ernie ar en stjarna som vanligt.. han har faktiskt lugnat ner sig riktigt mkt och ar lugn och sansad pa tavlingar =)

mandagen var hemsk.. haha, ne men det var riktigt jobbigt att ga upp till den dar jobbiga mockningen!! men vi blev klara med den ocksa till slut.. sen red jag pa tina... hon ar sa fin =) som en liten ponny... valdigt liten och natt... rolig att rida pa iaf =)

Tisdagen - Kvalet!
Vi korde i FYRA timmar for att ta oss dit vi skulle.. och inte var de det lattaste att hitta heller.. for det gick inte en enda vag dit utan man fick kora lite at olika hall...chefen var nog inte den basta kartlasaren :p
Forst hoppar alla 4a- aringar sin klass och de som ar felfria gar vidare till nasta omgang. Lenny och Ernie klarade forsta omgangen men inte Skinny. Jag var sa stolt over Ernie, han hoppar riktigt bra nu! Martina sa att Lenny ocksa hoppade riktigt bra.. jag var i transporten da sa jag sag inte.... Ernie var felfri i andra omgangen ocksa men tyvarr inte lenny. Ernie kvalade till Dublin i augusti!! Lilla stjarnan!! =) Om jag hade pengarna skulle jag latt kopa han... men men...
Lenny kommer nog klara det nasta kval tror jag =)

Nu kan jag inte skriva med for att martina star och vantar.... vi ska kora och kopa vindruvor =)

Kan bara beratta att tva natter i rad har vi frusit ihjal for elen har inte fungerat i mobilen sa jag har sovit med tusen klader pa!!! nu ar det iaf fixat !!


kram

Kommentarer
Postat av: TheUltimateTysk

Smart drag där, hade aldrig kommit på idén själv!

2008-05-21 @ 19:31:28
URL: http://ultimateblogg.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0