lordag

helg igen, tiden gar snabbt! pa mandag har jag varit har i 1manad!

De fyra galningarna gar riktigt bra!! Nu rider jag moody och bitchen nastan varje dag, och det gar bara battre och battre for varje gang, riktigt roligt ar det!! =)

 Martina har varit forkyld men nu borjar hon bli battre.. varre ar det att jag borjar kanna mig forkyld... har nog blivit smittad!

I onsdags var vi pa Bio.. sag vantage point tror jag den heter... mkt upprepningar i filmen men den var ok..

annars har det val inte hant sa mkt denna vecka.... "travarn" har akt hem och det har kommit en ny hast...
Fin hast men aldrig sett en san smal hast.. det ar nastan hemskt.... men hon hoppas bra och agaren tror hon kommer vinna Dublin i aug.

Denna vecka har gatt sa snabbt sa det kanns inte som vi har gjort nagot.... darfor kommer jag inte pa nagot att skriva! Har haft lite hemlangtan i veckan... men bara lite =) mest efter kompisar och mina katter!!

blir det mkt tavlingar later det som.. blir kul =)
Men det varsta ar att de fyra galningarna (som inte langre ar galna) ska snart aka... jag och martina som nyss har borjat tycka om dem... Men det ar val sahar det kommer att bli.... sa fort man kan rida pa den och det borjar bli roligt sa skickas dem hem.... bara att vanja sig!!


hade hoppats pa att nagon skulle skicka paskgodis till mig men det ar tomt med brev for mig...

Glad pask!

Kommentarer
Postat av: ann

Katterna mår bra och växer som bara den. I dag har vi haft en toppendag med kallt och soligt väder. Annars händer det inte mycket, och imorgon är det jobb igen. Ha det gott . Kram.

2008-03-24 @ 18:36:55

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0