longera...

Jag ar samst pa att uppdatera, jag vet.... men man orkar aldrig ga ner till huset pa kvallarna och skriva....

Sen sista har vi varit pa tavling, med ernie, sadie och lenny.. det gick bra =)

Annars spenderas dagarna med att longera hastar, mocka och longera lite till... kan kannas lite enformigt ibland...!

De fyra galna borjar det ga ratt sa bra med, tre av dem har vi legat over. Bara bitchen kvar, men hon ar nog redo snart!

Jag och Martina var ute i lordags, pa The Bank. sjukt bra utestalle och vi hade jatteroligt! Blev bjudna pa manga drinkar och traffade mkt trevligt folk! Ser redan fram emot nasta helg.. haha

Idag har vi duschat tre avelston som ska pa nan uppvisning pa torsdag och de ska vara rena och fina... fy fan... de var riktigt lortiga och att duscha den i iskallt vatten var inte sa skont.... men nu ar det gjort iaf!

Imorgon ska vi till scarva (chefens nya hus som han flyttar till om ca 2manader) och rida lite hastar... chefen ska visa upp tva hastar for sin agare, hoppas de hastarna aker hem sen.. haha, den ena ar ett helvete att mocka at... sa bade jag och martina hoppas den aker =)

pa fredag ska vi till ett nytt ridhus for att hastarna ska fa se nagot nytt stalle..

annars hander val inte sa mkt... samma saker varje dag,  men jag har iaf roligt =)

uppdaterar nar det hander nagot kul, smsa garna mig sa jag inte behover kanna mig bortglomd ;P

kramar

Kommentarer
Postat av: Ann

Du är inte bortglömd! Hur går det med engelskan? Puss och kram

2008-03-05 @ 11:43:12
Postat av: Anton och Pappa

Jag åker till fjällen idag med mormor & morfar, det är snö, sol och kallt. Vi undrar hur ni bor och var och vad ni äter för mat, är det vita böner o sånt? Finns det några golfbanor i närheten ?

Kramar från oss

2008-03-05 @ 12:49:11
Postat av: Emelie

Halloj!
Verkar ju som du trivs bra därborta? Hoppas det iaf :) Vill du skicka ditt mob nr igen för självklart har jag lyckats fummla bort det ;p
här hemma är allt som vanligt,lite för mkt snö och evigheter till sommaren typ :P Ska nog sova första natten i lghten idag och de är trist du inte kan komma och kolla, men jag lär väll bo kvar ett tag, om jag har råd att betal hyran dvs, haha. Men ta hand om dej..vi hörs..kram!

2008-03-05 @ 14:11:49
Postat av: farmor

Jag har lärt mig att läsa din sida nu och ska lära mig att skriva till dig. Vilken katt är Nelly och vilken katt är Kelly? Jag hälsade på Gamma och katterna igår kväll och tog med mig kattmat och sand och skötte dom tills dom somnade. Farfar har hosta och feber och äter penecilin. Vi saknade dig till lunchen. Kram från farmor och farfar.

2008-03-05 @ 19:51:08

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0