Inridning

Nu har vi suttit pa de fyra galningarna... Jag tog moody och big bitch och Martina tog svarten och furious.
Trodde att moody skulle bli latt eftersom han inte har brytt sig ett dugg da vi har legat pa han.. Det gick ratt sa fast jag var nara av tva ggr da han forsokte bocka av mig..! Sen sa var jag lite nervos far bitchen for hon har varit lite knepig.. Men det gick faktiskt riktigt bra med henne, men det beror nog pa att hon var sa sjukt trott nar jag skulle sitta pa henne.. aldrig sett en hast sa trott... hon till och med la sig ner nar jag satt pa henne.... Men.. de har sitt speciella satt att rida in hastar har.... som att forsta gangen man ska sitta pa dem sa travar man och ibland aven galopperar.... men som sagt... man gor dem riktigt trotta innan... tur de, annars hade nog bitchen forsokt med nagot.... Men nu borjar det bli roligare, vi kommer ha lite hastar att rida =)

Annars sa har Sadie blivit sald... fin hast men chefen har ju bara sina hastar for att rida in sen salja sa det ar bara att vanja sig... Min favvo Ernie ar iaf kvar.. sjukt fin hast som jag vill ha... men han ar nog valdigt dyr.....

Jag och Martina kom hem 12 idag efter att har varit ute och festat... haha... det var kul....
Som Martina sager: You are a shoe! Nar hon ville saga: du ar en toffel... bra oversatt.. haha, det blev iaf kvallens skamt..! Det blir nog utgang ikvall igen med vara nya vanner...

Och imorgon fyller jag ar =) Vi ska pa tavling.. Ernie och Lenny ska hoppa... skont att bara ha tva hastar med sig =)

Nu ska Martina ha datorn, sen ska vi ga och sova nan timme =)

Kram

Kommentarer
Postat av: jempa

Du verkar ha det så kul där borta Amandis! :) Grattis på födelsedagen också! Jag hade tänkt ringa dig nån dag i veckan, vill höra massor och har massor att berätta ;) men när kan man slå dig en pling så man inte stööör?
Kram på dig Brullan!

2008-03-17 @ 16:46:45
Postat av: Inger o Bert-Olov Widmark

Grattis på födelsedagen Amanda.
I dag är väl flaggorna hissade för dej och
Irland.
Katterna blir bortskämda.
Ha det bra
Inger o Bert-Olov

2008-03-17 @ 20:14:47
Postat av: Klurri

Helloo
fick du vara grattishalsningar?
hoppas fodelsedagen var nice
pusshej

2008-03-18 @ 12:57:01

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0