fel pa sida?

Hoppas det gar att lasa vad jag skriver nu...

allt ar jattebra! har sett fram emot denna lordag bra manga dagarna nu, tur att dagarna gar snabbt!
Har ratt sa ont i axlar och rygg pga deras jakla korta grepar..... speciellt pa slutet av dagen efter att ha mockat sammanlagt 20 boxar sa kanns det i axlarna.... men det kanske blir battre!

Igar for vi till ett nytt ridhus for chefen ville att hastarna skulle se nagot nytt, tog med oss ernie, sadie och lenny.
Det var typ helt omojligt att hitta till det dar stallet... haha, chefen hann lagga ett antal svordomar pa vagen...
Nar vi val kom fram sa sag det ut som en byggnadsarbetsplats...  haha, inuti ridhuset var det fint forutom att det var ca 15 snubbar som arbetade medan chefen skulle rida... haha! kul med unghastar.... Men det gick anda ratt sa bra, hastarna har pa irland ar inte sa radda av sig och ar van med det mesta!

Hm, vad jag ater? till frukost blir det rostat brod och flingor med mjolk. De har jattegoda flingor!!
Lunch ar ju lite olika, allt fram pizza, pajer, tortillas till korv och agg.. nar det ar korv och agg far man ta boner till men det gor jag inte... haha
Middag gor jag och Martina sjalva.. favvoratten ar makaroner med tonfisk... annars ar det ofta nagon pastaratt.
Faktiskt har de god mat, och kakorna gar ju inte att klaga pa =)
Tur att jag och Martina ror pa oss hela dagarna for kvallarna bestar av att kolla pa Family guy pa min dator och ata kakor och godis =)

Idag kom en till hingst till stallet, sjuuuukt stor och maffig!! Agaren verkade vara lite radd for den och den hade ganska mkt gas i sig... det blir haftigt att se vad den kan gora =)

Farmor; trefargade heter nellie och den morkare tvafargade heter kellie =)

Ikvall ska jag och Martina till Newry igen och ga ut pa The Bank, hoppas det blir lika kul som forra gangen!!

Med de fyra galna borjar det ga bra, vi har hangt over alla nu och de skoter sig snyggt. sa snart ska man val hoppa upp och sitta pa dem =)

nu ska jag ga och gora min vecko-duschning.. haha.

Kramar

Kommentarer
Postat av: Ann

Låter jobbigt, men härligt! Här är det värsta survädret så Inkan drog till Jerez i precis rätt tid. Puss och kram

2008-03-10 @ 08:27:01
Postat av: Ann

Hello. Hoppas allt är bra annars och att allt flyter på. Verkar chefen bra? När börjar tävlingssäsongen? Har ni haft storm hos er också?
puss puss

2008-03-12 @ 13:07:45

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0