1a avfallningen

I helgen blev det firande av min fodelsdag, jag och martina for ut bade lordag och sondag.. lordagen var kul och sondagen var helt ok.. eftersom det var st patricksday sa var det grymt mkt folk ute... Men det blir inte att fara ut nagon mer sondag... vi skulle aka pa tavling mandag morgon kl 8... Jag och Martina kom hem 07.55....... Men vi hamnade nagonstans pa sodra Irland och kunde inte ta oss hem for alla taxibilar var upptagna... sa det var en ratt sa dalig start pa min dag...

Sen akte vi pa tavling, det var en utetavling precis vid vattnet... och det var stralande sol!! Sjukt fint var det, och stranden var riktigt fin, manga som red langst den... jag och M blev lite avis.... Tavlingen gick bra!

Tack alla som kom ihag min fodelsedag och sa grattis

Idag red jag forst pa travarn... det gick mindre bra... men det ar inte sa latt att rida nar man inte far halla nastan nagot i tyglarna, forsoka halla benen sa stilla som mojligt, hela kroppen sa stilla som mojligt ocksa... medan chefen "jagar" en runt fyrkantsparet med ett spo.... det ar inte sa latt att halla balansen om jag sager sa... och idag sa travade vi runt som vanligt.. gick faktiskt ganska bra i flera varv... sen kommer vi till ett horn och "travarn" saktar ner lite och da kommer chefen med spot och hasten kastar sig in i mitten... eftersom jag inte direkt haller i mig i nagot sa flyger jag av...... men jag klarade mig bra!!

Sen har jag ridit bitchen och moody och det gick superbra!

far skriva mer en annan dag... de i huset vantar pa ett samtal sa jag kan inte sitta pa internet da....

kram

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0