One week 2 go

sista mandagen ar nu gjord, insane!!

I lordags blev det forst en tur till the bank och prata lite med vara vanner vakterna.  Var sa kallade "mamma" blev valdigt glad av att se oss, haha. hon ska ta med oss ut pa fredag!  Sen drog vi oss till newsroom saklart, mkt folk som vanligt och jag hade valdigt trevligt! Jag och Martina traffade en kille som sag valdigt skandinaviskt ut sa vi var tvugna att fraga om han var det, men det var han ej. Han var iaf trevlig sa jag hangde med han och hans kompisar resten av kvallen! =)

sondagen blev valdigt lugn for min del, en promenad och kollade pa lite fotboll. Tyvarr sa osregnade det hela dagen sa man ville inte direkt sitta ute. Och med de daliga vadret som har varit pa senaste tiden sa har min brunfarg forsvunnit jattemkt! =( men det kanske ar battre vader nar jag kommer hem!

what else.... inte sa mkt, veckan ser ut att bli lugn. Borja packa lite och stada..

well well, see ya

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0