Carnival

Red pa stora hingsten Carnival idag, det gick bra men jag var dod efterat.. tror han nastan var varre an unghastarna. Chefen ville bara att det skulle ga snabbare och snabbare och jag tryckte pa for allt jag var vard och till slut fick jag fart pa han. Men det var iaf kul att rida lite mer "normalt". Hm, jag funderar pa om jag ar van att rida hastarna hemma valdigt sakta.. hm, maste ta reda pa det nar jag kommer hem.
Sen red jag pa den stora svarta hasten, claw kallar vi han. ingen har suttit pa han pa typ 6ar men han var da lugn som en filbunke =)

Sen sa spenderades em att aka till Scarva och sopa lite i groomhuset och bara in kakel.

nu ska vi aka till Donken och kaka mat sen handla lite pa sainsburys.

4dagar kvar!!! sjukt

bye

Kommentarer
Postat av: Anonym

Hemma igen på måndag - känns det bra? Här är rörigt som bara den och "Gamma" åker på semester så snart du kommer hem så du måste fundera på vad du ska göra med katterna. Passa på och förök njuta lite dom sista dagarna så ses vi efter helgen! Puss och kram!

2008-06-27 @ 11:53:28

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0