Välkommen!




Orkar inte med någon presentation av mig själv, sånt är överflödigt. Det är nog ändå bara de jag känner som kommer läsa detta.

Jag fick förfrågan igår om jag ville åka till Irland och jobba med Martina på en hästgård.
Idag är det bestämt, jag åker!!!

Har lite panik, mest pga att det är så mkt som ska göras innan. Flytta ut ur min lägenhet, fixa en massa grejor, packa mm.
 
2veckor kvar

Antingen kommer detta bli det bästa jag har gjort eller så blir det dåligt men då kan jag ju bara fara hem.

Nu ska jag fortsätta jobba så jag får berätta mer sedan, kan även behöva lite hjälp med att fixa bloggen. haha

Kommentarer
Postat av: jempa

Jaaa och jag kommer sakna diiig!

2008-02-08 @ 13:38:06
Postat av: Anki

yeyeeeee det kommer bli världens upplevelse! akta dig! :) jag tror du kommer ha skitroligt men ändå kommer du sakna oss o våra galenskaper på jobbet ;) eller hur ? :D haha jobba på nu! =)

2008-02-08 @ 14:18:33
URL: http://annica.uddeby.com
Postat av: anna

hej amanda!! så du ska ut o resa? va skoj :)

2008-02-09 @ 18:17:38
URL: http://bitmej.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0