Packa

Alltid innan jag ska fara utomlands uppstår ett problem:
-Packningen!!

Det blir antingen för mkt eller  för lite. Men när man ska fara på solsemester är det ganska lätt att veta vad man ska ha med sig, badkläder, linnen och shorts typ.

Nu ska jag till Irland, där vädret är lite speciellt. Kan vara alla de olika väderlekarna på en dag. Sen så vet jag ju inte heller hur länge jag ska stanna. Ännu ett bekymmer är att bagaget får endast väga 15kg, handbagaget 10kg.
Först ska alla ridkläder och utomhuskläder få plats, sen alla skor och till sist vanliga kläder och festkläder.

Finns det någon där ute som är packningsexpert så hör av er!!

Städning, packning och tvättningen är kvällens plan!
jiiihoo

Bjuder även på en bild på Curly :)


Kommentarer
Postat av: Matilda

NU är jag här ;) Du din snoris som sticker :P

2008-02-10 @ 20:47:10
URL: http://matildabredin.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0