Ledig

Har en ledig vecka framför mig nu innan det bär av.
Men... kommer mig inte för att börja packa.. porslinet är nästan nerpackat men just kläderna, omöjligt.
Jag SKA ta tag i det idag!!

Hade för övrigt utflyttningsfest i fredag, blev väldigt lyckat enligt mig själv. Den innehöll mkt skratt, öl, musik, tjaffs, gråt och mkt människor! Haha allt på en och samma fest! Jobbigt det där med att vara värd, man måste ju gå omkring hela tiden och se till att alla trivs. De flesta verkar ha haft kul så det blev ju bra =)

Ligger i soffan och ser på tv... gissa vad som visas.. "våra bästa år"
Att det fortfarande visas är ju otroligt...

Det är overkligt, jag ska till Irland! Har inte förstått det än! Jag tror det kommer bli grymt, jag och Martina med en massa hästar =)


Mina bäbisar får vara med på en bild


image4

Kommentarer
Postat av: jempa

dosssiiidossiii och bobo!!

2008-02-18 @ 10:58:41

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0