Koffein piller

Ska man kunna hålla sig pigg i detta jobb så bör kan knarka piller av något slag.
Börjar alltid dagen med rosenrot och koffeintabletter. Efter en liten stund är man hyper och det kryper i hela kroppen.. kan ju hända att man blir lite smått oseriös. =)

Den 25te 11,20 går planet till Irland från Skavsta, så det är inte så länge kvar nu...!!

Har börjat packa i lägenheten lite smått, porslin och så.. känner lite stress över att flytta ut ut lägenheten.. ganska mkt som ska hinna fixas.

Men jag är sjukt taggad på att fara!! Tror att det kommer bli toppen!!

Nu ska jag jobba och leta vidare efter min Kingsland-jacka som inte finns någonstans! haha

Kommentarer
Postat av: jempa

Amanda banda binda! Så roligt att du skriver så mkt i din blogg ;)

2008-02-12 @ 11:12:01
Postat av: Cissi

Muuu vad jag kommer sakna dig! Men det är ju din dröm så det blir nog bra! Sen får jag å Jemp komma å festa med alla Irländare:)

2008-02-12 @ 11:15:35

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0