Framme!

Antligen framme!
Vad kan man saga om Irland... Jo det ar gront overallt, stenhus och annu mera gront!
Det ser exakt ut som man tanker sig Irland =)

Chefen kom och hamtade mig pa flygplatsen, ritkigt trevlig typ =)

Hm, vet inte om ni undrar nagot speciellt... Jag och Martina bor i en sa kallad Mobile.. Tank er en husvagn fast det ar en riktigt toa och dusch och vi har varsit litet mysigt rum =)

Det ar nagra riktigt fina hastar har som Paul (chefen) har, men ocksa manga unghastar som ar troga i skallen och en aning dryga, haha...
Det ar ett helt annat satt att hantera hastar har an hemma i sverige! Men det ar kul! =)
Vi kliver upp innan 8 och gar ut och mockar at 17 hastar tror jag att dem ar... ratt sa tugnt men jag kommer att fa armuskler =) Sen ar det alltid nagon hast som ska longeras eller duschas osv...

Idag var vi pa auktion... precis som i filmer... Man visar upp dem i en ring, rider dem... sen ar det en gubbe som pratar jattesnabbt och de enda man hor ar en massa nr som han babblar... ocksa sitter det manniskor i publiken och lyfter ett finger nar de vill buda pa nagon hast. Idag salde vi bobby och George.. Bra att bli av med George, han var bara ful och stor och a real shit som chefen sa... Sen lamnade vi aven tva hastar dar till sin agare...
Tog med en ny hast hem, en 3arig som vi ska rida in.. riktigt fin!

Imorgon kommer det nog 2 nya hastar!

hm, nu ar jag trott efter en lang dag och kommer inte pa nagot mer att skriva... ska ga tillbaka till mobilen och ata kakor med martina =)

Tror inte att det kommer bli nagra bilder, martina har forsokt lagga upp bilder i 2 manader nu men detta modem ar for segt tydligen...

sen om ni vill ringa sa ring efter kl 6 eran tid.... vanliga dagar jobbar jag typ till kl 5 min tid... (en timmes skillnad for er som inte fattar =) )

Har inte heller hunnit fylla pa pengar pa mitt nya mobnr... men det gor jag snart!!

skriver snart igen da jag har tid,
Kramar!

Kommentarer
Postat av: Ann

Härligt! Hälsa Martina också och försök att prata så mycket engelska ni bara kan (även med varandra...) Puss, puss

2008-02-28 @ 08:53:43
Postat av: K

Hej
Du ser ut att ha det bra ! Nu är min mobil fixad den har varit ur funktion ett tag = inga nummer. Allt är som vanligt här hemma. Gunde åker till tyskland till helgen och kommer inte hem igen. Men en tysk och en Lasse kommer till oss. Stor kram och sköt om dig !

2008-02-28 @ 16:00:27
Postat av: jempa

Åh va härligt du verkar ha det! a kul för dig :) Jag kommer ringa dig igen på måndag på jobbet. Då får jag höra hur helgen i irland har varit! Kram på de brudn.

2008-02-28 @ 16:47:22
Postat av: Matilda B

Åh, gud så spännande :) Hoppas det går bra med alla unghästar :D

Kraam

2008-03-01 @ 14:08:17
URL: http://matildabredin.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0