2dagar kvar

Nu börjar det närma sig......
Städade ur lägenheten igår, kändes tråkigt att behöva lämna min underbara lägenhet, men får man en chans i livet att göra det man drömt om så måste man ju...!

Min förbannade J*****  jacka hann inte komma innan jag åker... så måste köpa den där borta... tragiskt men sant... Men jag har fått allt annat så nu är det bara att trycka ner allting i väskan och hoppas att det inte överstiger 15kg på vågen...


hmm, de senaste dagarna har tankarna gått upp och ner och fram och åter... börjar jag ångra mig???!
Känns sjukt skumt att bara sticka iväg i flera månader...De längsta jag har varit borta från umeå är typ en månad...  Men nu ska jag inte vara negativ, detta kommer bli grejt! ska även skaffa en dyr livförsäkring... ska tydligen rida in fyra galna unghästar berättade Martina om igår... jippii.... Så tänk på att ge mig en riktigt bra kram för det kanske är sista ni får ever.......  haha, tror att resfeber börjar sätta sprätt...

nu är det hejdå-middag med släkten.. jag håller på att hungra ihjäl..

På återseende!

bästa jenny

image5

Kommentarer
Postat av: jempa

Min lillaaaa babe!! miss u already.. Fatta hur dött det är här på jobbet. Jag har ingen att prata meeeed muuu!

2008-02-26 @ 16:25:43

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0