Sun

nu har jag äntligen internet ute i Gullis. har ju iaf nått att göra nu.. haha

Det är som om den känslan jag har är för bra för att vara sann.. jag väntar bara på att det ska bli dåligt igen....  vilket jag verkligen inte hoppas på att det ska bli men jag har aldrig varit en sådan person som haft tur så de känns verkligen skumt nu när jag verkar ha tur ??
Pratade med Sofia idag...  Sofia- " kommer du ihåg alla gånger vi har skrattat åt alla dina drömmar amanda, om din "drömkille" som du vill hitta som  förmodligen inte finns..... och nu verkar du ju ha hittat han... det måste ju vara ödet! "
Fick efter samtalet ett sms från sofia som fick mig att bli varm i hjärtat: Du förtjänar det amanda =)

Och ärligt så tycker jag att jag förtjänar att bli lycklig nu.. så mycket skit jag har gått igenom och så dåligt som jag mått så är det inte mer än rätt =)


Hon får iaf vara med han nu... jag får det om 10dagar =)



Kul att jag jobbar över jul å nyår.... jobbar julafton kväll....... =/
Men de är bra med pengar... får väl se det så!

kram

Kommentarer
Postat av: Anonym

Gud va härligt med internet!!! Och jag tycker också att du förtjänar det Amanda!!!!! Kram

2008-12-02 @ 21:23:25
Postat av: malleballebralle

jobbar du på jul? och nyår? vad synd

2008-12-04 @ 22:44:19

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0