söndag

Undrar hur många det som är vaken 06.00 på en söndag.... det är nog inte lika många som har en sådan tur som jag, som ska vara på jobbet om ett litet tag....  Har iaf sovit bra inatt... behövde verkligen det... känner mig inte jättebra idag men lite bättre än igårkväll iaf!! Tack snälla Mattias för att du är så snäll! Har aldrig varit med om att någon har brytt sig så mycket bara för att jag har lite ont i huvudet å mår dåligt.

jobbar iaf bara 07-20 idag. stor skillnad en timme där på slutet!.. kanske far in till ume direkt efter... om jag orkar.  jag hoppas verkligen det beror på vädret att jag känner mig så låg som jag har gjort de senaste dagarna... eller att det är nått virus i kroppen.... sen kan man även skylla på att dessa dagar är de mörkaste på hela året... snart går de äntligen mot ljusare tider!!!!

Nu har jag bestämt mig.. jag flyttar ner till Uppsala i början av nästa år... Jag känner på mig att det kommer bli bra! Men om allt skulle skita sig så går det ju alltid att flytta någon annanstans.... men det kommer det inte för jag har träffat min drömkille =)

Ne hörredu.... om man skulle ta å borsta tänderna sen börja köra mot robban....

hörs sen, kram

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0