snöregn

ursäkta den dåliga uppdateringen...

Sitter just nu och äter frukost, kollar ut mot stallet och hagarna... fin utsikt kan man ju säga!

Mattias har fått mig att tro att de verkligen finns en för alla där ute.. och jag kan inte vara gladare än vad jag är nu... jag har hittat min drömkille... Det kan faktiskt inte finnas någon där ute som passar bättre ihop med mig än Mattias... På nått konstigt sätt är jag jätteavslappnad i hans sällskap men ändå lite nervös för att jag ska säga eller göra nå dumt...
Andra killar jag dejtat/ vart tillsammans med har jag alltid tänkt om något: -om han ändrade på det eller var lite mer si eller så, så han han varit "perfekt"...Det existerar inte när de kommer till M.. Det finns verkligen inge fel på karln!! haha
Okej, det kanske låter dumt att man söker efter någon som är perfekt.. det gör jag inte för det finns väl ingen som är perfekt egentligen?? Jag är då verkligen inte det.... Men jag tror när man söker en partner så söker man någon som är "perfekt" för en själv.... typ... =)

kan skriva mera senare... Hexxa står här å puttar på mig för att få min uppmärksamhet... vi ska gå ut och busa lite =)

kram

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0