skidor

slalom eller längdskidor... det är de som visas på tv..... dagen går ju inte direkt snabbare för de...  6 timmar kvar!!

Alltså vad är de med mig idag.... jag brukar inte vara så känslig av mig men det känns som om jag kan börja grina för vad som helst idag.... känner mig skitkonstig...!

Även fast kanske de där med musen var en dröm... kändes inte som en dröm men skulle en mus komma upp i sängen och gå över huvudet på mig?!
Jag är faktiskt rädd då jag är i Gullis ensam... det är alltid mörkt... både inne och ute...  varje gång jag går uppför trappen till sovrummet så ställer sig alla hår upp på kroppen... jag vågar inte ens kolla åt sidorna.. stirrar bara på dörren rakt fram och skyndar mig in, stänger dörren....  vad är jag rädd för?! jag måste börja bearbeta min rädsla... men bara tanken på att de skulle stå någon där i hörnet.... spöke som människa gör mig livrädd....  när jag var yngre var jag aldrig rädd för sånt... men nu är jag livrädd.... vissa kvällar springer jag uppför trappen som om jag är jagad och slänger igen dörren efter mig.... känns som om jag precis hinner stänga dörren innan någon ska ta tag i mig..... varför får jag för mig sånna här saker??? vill inte vara rädd.... har egentligen aldrig känt mig hotad när jag varit i Gullis men just på utevinden är de så sjukt läskigt.......... ne, ikväll ska jag inte skynda in i rummet... jag ska stå där ett tag och kolla överallt och se att det faktiskt inte är nå spöken där..! 

hoppas jag blir mig själv snart igen... mår verkligen jättekonstigt idag!!

kram

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0