onsdag

pissväder ute... töar...! 
Slutar iaf klockan två idag och då ska jag fara på gymmet =)
Nu har jag inte tränat sedan i torsdags.. känns att de börjar bli dags att röra på sig igen.

annars är planen idag att städa hemma... behöves verkligen så mycket som katterna springer runt och hårar....

Håller på att bli tokig på min mobil... den enda knappen som fungerar normalt (alltså inte behöva utöva våld för att få den att fungera) är mittenknappen... joysticken....! om jag ska skicka sms kan jag typ använda tre bokstäver.... eller gå in på symboler och göra lite gubbar... en annan negativ sak med det är att pengarna försvinner mycket snabbare eftersom jag ringer mer nu ist för att smsa.....  *hoppas* att jultomten vill ge mig en ny.. eller iaf bidra med lite pengar till en =)

Vi är tre på jobbet idag... då hinner man mer mycket!! det är bra =)

9dagar kvar... kan knappt vänta!!!!!!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0