Ne hörredu....


Det enda dåliga med att jag inte var i umeå i helgen var att ministry of sound var och spelade på Corona... sjukt bra!! Var på deras utomhusparty - "white party" i Egypten.... så sjukt roligt och grym musik!! Men jag kanske får se dem spela nån fler gång.

jag har fått mig ett par nya smeknamn.. kärring, sugga och svin... men vad är de dem säger.. kärt barn har många namn? haha

Annars är allt bra..  snart kanske man inte är umebo längre....  känns bra! haha Något som också känns bra att jag är tillsammans med världens mest underbara kille (man!) haha.... =) Man känner när man har hittat den rätte...  jag är glad att jag förhoppningsvis inte behöver uppleva nå fler idioter i framtiden...
Hm, jag är alltså inte singel.. känns lite udda... har som vant mig att vara singel nu... inte för att jag klagar av att ha ett förhållande, tvärtom är det underbart... men känns konstigt att ha en pojkvän när man varit singel ett tag... haha, svammel...

ne hörredu.. back to work

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0