minisemester

oj, vad förvånad jag blir när jag ser att jag har fått kommentarer!! kul!! =) fortsätt med det!

är ledig nu tills på måndag... riktigt skönt! Hoppas bara Mattias inte tänkt att jag ska slava så mkt så jag får vila upp mig lite inför allt jobb kring jul!! =)
Skumt det där med att packa.... när jag åkte från gullis rymdes allt superbra i en väska.. fanns tom lite plats över.... nu när jag har tagit upp nå grejor och sedan ska packa ner de igen så är väskan överfull! hur kommer det sig?!?

hittade en sjukt snygg BH idag... röd fin och väldigt skön!! Fick nästan lite julstämning med röda underkläder!! =) haha

nu ska jag faktiskt gå å lägga mig så det kan bli onsdag någon gång!!!

krams

Kommentarer
Postat av: Anonym

vila upp dig..haha..du har ju hur mycke som helst å göra när du kommer ner till sveriges vackraste stad ;-) pussar å kramar

2008-12-09 @ 21:26:07

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0