mamma mia

Förstår inte hysterin med filmen mamma mia... så värdelöst dålig film... jag tål verkligen inte att de börjar sjunga mitt i allt.. hela filmen är bara fjantig.... men nu har man sett den iaf! Kollar på filmen Mad Money nu... verkar väl helt ok!

Snöar rätt så mycket idag.. mysigt när det blir vitt!  tror dock inte de kommer ligga kvar så länge på marken här.. tror de är plusgrader..! 

Blir så grymt sugen på att rida när jag ser hästarna här... nu var det ett tag sedan jag red... Ska försöka ha som mål att köpa häst till sommarn!! =)
Tappade tråden... alltså vad de var jag skulle skriva om.. Jenny ringde... =P haha

Snaaart kommer Mattias hem!! =)

kram


Kommentarer
Postat av: klurr

amyyyyyyy

om 10 dagar åker jag hem

2008-12-13 @ 01:22:52

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0