lammkött

På Ica Maxi:
kund: -Hej, visst säljer ni lammkött?
personal: - Ja, dem ligger där i kyldisken!

Att de skulle vara så enkelt att få tag i lammkött... synd för mig att jag inte är så för de.. Men ni äldre som tycker om lammkött bege er till ica maxi! haha... gud vad tråkig jag är idag.. haha!! ne men det lät väldigt roligt när de var en gråhårig äldre kvinna som frågade efter lammkött..!! haha

Tyvärr glömde jag usbsladden till mobilen i gullis.. hade tänkt bildblogga lite idag!
Mitt hår blev väldigt bra efter klippningen.. tack Emma!

när jag var på stan kom jag på en massa grejor att blogga om.. nu har jag glömt allt... börjar kanske få dåligt minne.. eller vad äre dem säger.. "man blir som man umgås" ?? Tänk på de mattias.. hahaha =)

middag hos pappa!
hoj

Kommentarer
Postat av: Anonym

hahaha lammkött!! me like

2008-12-09 @ 19:45:47

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0