köttfärs

Sjukt kul var det att spela badminton idag!! Jag och Simon var inte direkt snälla mot jonas.. han fick springa rätt så mkt... Han påpekade att han skulle nog ha träningsvärk imorgon.... haha, som han sprang så lär han ha det!
Tycker faktiskt att jag har blivit grymt bra nu... körde ensam emot jonas och simon och de var inga problem... snarare jag som vann över dem =)

Kände faktiskt för att laga mat idag.. annars brukar jag inte orka laga mat.. äter typ mest gröt. fil och mackor..
Jag gjorde en suuupergod köttfärssås... mumma... nu befinner jag mig en en paltkoma.... hoppas den går över för jag köpte lite snacks till idol ikväll =)

snart snart snart!!!!!!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0