Helgen

vet inte ens vart jag ska börja.. vet inte heller vad jag ska säga... är rätt så mållös!
Helgen var iaf över all förväntan.. helt underbar helg!!
Grymt sällskap, underbar mat och dåligt väder! haha
Timmarna gick alldeles för snabbt.....
Har haft ont i magen hela helgen för man har fått skratta så mkt!!  Hur kan killar som ser så farliga ut vara så snälla och roliga?? =)
Förhoppningsvis åker jag ner snart igen =) *längtar*
Kommer inte berätta alla detaljer.. då får ni väl fråga.... säger bara att det var en grym helg!!!!!!!! =)

För övrigt så fungerar typ 4 knappar på min mobil nu... så om jag inte svarar på sms är det för att det inte går att skriva något!! (Hoppas jultomten förstår att en ny mobil är av högsta prio =) )

Är ledig endast fredag i veckan... så det blir jobb å träning som gäller...

kram

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0