hårig

Rolig rubrik.. haha... ne men jag håller på att bli tokig på mitt hår... det är så sjukt tjockt så jag behöver inte ens mössa i minusgrader!! Jag använder till och med ett schampo och balsam som ska göra att håret lägger sig mera platt... men inte ens de hjälper nu.. inte ens plattång är till så stor nytta.... det enda som kommer göra det bättre är om jag klipper mig.. hoppas verkligen Emma har tid på tisdag att tunna ur de lite..! Jag skulle kunna skänka hår varje månad till dem som är tunnhåriga.... någon intresserad?? haha! Har hört talat som att de som rakar bort allt hår och säljer det får mycket pengar...  Tyvärr fick jag inte raka mig för M.... så den planen sket sig....

Vissa klipper sig typ bara en gång i halvåret medan jag Måste klippa mig var 4-6vecka.... tänk vad mycket pengar man skulle ha sparat om man hade lite tunnare hår...  men lite tur har jag ju faktiskt eftersom jag är kompis med min egna frisör! världens bästa för övrigt! Hon vet precis hur jag vill ha det.... vad ska jag göra den dagen jag inte kan klippa mig hos henne längre??!  Då får jag nog skita i allt var frisyr och färg heter.... =/

5timmar kvar på jobbet!

kramis

Kommentarer
Postat av: Emma

vad gullig du är, tack så hemskt mycket för de fina orden =)

2008-12-07 @ 22:49:25
Postat av: ida

hörrududu! JAG VILL HA TJOCKT HÅR. jag har så tunt hår så jag är fan flintis. kommer iaf vara inom fem år. då blire mössa konstat. du kan tunna ut håret jag kan inte klistra dit mer, orättvist :P

dimond vi måste ses i jan!

2008-12-09 @ 19:51:52

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0