gröt

Fick reda på idag att jag jobbar ensam på min avdelning på julaftonskväll... med en "springare" som kan komma till min avdelning om jag behöver hjälp... jippi.... =/

Först kände jag att det gör inget att jobba julafton... det är lugnt... men när alla kommenterar till mig att gud vad synd det är om dig som kommer sitta ensam på julaftonskväll efter jobbet... "vad hemskt att vara helt själv", "stackare" osv osv.... det har endast gjort att jag tycker jättesynd om mig själv... jag kommer alltså först jobba till 21 sen hem till gullis och sitta där ensam på julaftonskväll! det låter ju jättehemskt... alla har fått mig att känna mig som helt övergiven och alldeles ensam...  Känns typ som om jag kommer sitta å grina för mig själv å tycka synd om mig själv.... MEN.. nej... det tänker jag inte göra... ska köpa hem nått gott att äta och bara mysa med mina katter!! tända lite ljus och kanske kolla på tv! lite paket har jag ju också att öppna.. om inte mössen äter upp alla paketen tills imorgon kväll.. haha!  Eller så tänker jag helt enkelt att det inte är julafton imorgonkväll utan en helt vanlig onsdag... och firar ist på fredag då Mattias kommer hit!! längtar så sjukt mycket!!!

så om ni har nått att säga imorgon till mig... var glad ist för att tycka synd om mig för jag är ensam på julafton.. de är faktiskt fler människor i världen som är de!

kram och GOD JUL


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0