drömmar

drömde bara dåliga saker inatt...avundsjuka...... inte va i tid... och lite mer avundsjuka... undrar vad som ska hända....
På senaste tiden har jag haft en del deja vu.... sjukt coolt är det... ett av de starkaste jag någonsin haft.. mattias skulle visa vart han är uppväxt... när han pekar på sitt hus så är det som om jag upplevt exakt det ögonblicket förut... jag kommer ihåg att jag har drömt om och om igen att jag åkte förbi precis där utanför flera gånger, fram och tillbaka...
Sen igårkväll på jobbet när Sandra kom ut från en boende, är det precis som om jag har upplevt just de ögonblicket förut.. kommer tom ihåg den drömmen.... Visst är det sjukt?? är vissa av drömmarna man drömmer ens framtid??
Jag har imellanåt deja vu... ofta har de varit i samband när jag har flyttat eller börjat nytt jobb.... jag har drömt om händelsen.. kanske nått år innan... sen händer just samma sak jag drömt om... jag tycker det är skitcoolt!! nu ska jag försöka tolka mina drömmar lite mer.. kanske man kan lista ut sitt liv... haha..
Ödet finns iaf... tror jag.. varför drömde jag annars om mattias hus för flera år sedan om de inte var menat att jag skulle åka förbi där, då måste de ha varit menat att jag och han skulle bli tillsammans.. ja hörredu.... ödet..! =)

Drömde inatt att jag var med när ett barn föddes... först var de lite overkligt för kvinnans undderliv var typ öppet 30-40 cm och inte 10cm som de typ ska va... men jag fick iaf hålla barnet nyfött... sen även när navelsträngen var klippt var de jag som fick ta hand om barnet... tvätta han, klä på kläder osv.... de kanske va nån timme jag tog hand om barnet.. men jag kom ihåg i drömmen att jag fick en sådan kärlek till barnet att jag hade önskat de var mitt egna.... mamman var typ en "knarkhora" och brydde sig typ inte om barnet.. men jag var tvungen att lämna över barnet till henne endå... sen skulle jag åka tunnelbana hem fast de fanns bara hissar nere i tunnelbanan...... men jag hann mig aldrig dit för mattias ringde å väckte mig då :P sjuk dröm var de iaf........

kram

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0