Dan före...

imorgon äre alltså julafton.. mys... det är riktigt julväder ute.. några minus och snööö! =)
Har nyss städat mitt rum... fick bevis igår på att de finns möss i rummet..... huvva!!!!! Kul att de åt upp ett av mina paket....!
Hittade även min väckarklocka som jag ställde fram... hoppas jag slipper använda den.. hatar pipet som den har... jag får vara snäll så mattias vill fortsätta vara min väckarklocka =)

Jag har ganska mycke kläder.... Men. jag är less på allt... skulle vilja byta ut hela min garderob! Sen har jag typ mest sommarkläder...men dem vill man ju inte använda nu! hm... men de går ju iaf mot ljusare tider... snart får man använda sommarkläderna =)

Igår var jag på besök hos familjen Brodin!! Var superkul att träffa Martina igen!!! Och jag tycker jättemycket om hennes goa familj!! Hon satt å berättade om hennes liv i Irland medan jag fick testa hennes pappas nya pryl! En sån där massagestol... typ en sån som kostar 20-30 tusen... GRYMT skön!!!!! kändes som man fick en riktig ryggmassage!! Och jag fick komma dit när jag ville och låna den =) =) Synd att Martina bor så långt bort nu.. hade varit roligt att umgås oftare... men hon har ett väldigt roligt liv där borta och det förtjänar hon!! KRAM

igårkväll fick jag världens finaste sms.. har aldrig fått ett sånt fint... blev väldigt rörd och glad!! Tack tack!!

städa färdigt nu, fika sen iväg å träna innan arbete!!!

God Jul och kram

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0