breakeven

oj, många rubriker på engelska på senare tid.. ni som inte kan läsa får väl fråga vad de betyder =P

Jag är redo för ett nytt liv. just nu har jag inget liv.. jag jobbar bara. sen de dagarna jag för en gångs skull är ledig så är jag fullt uppbokad... eftersom jag aldrig har tid att vara med kompisarna i stan så passar jag på att ta alla på en gång när jag väl åker in...blir typ som ett schema, -jag har tid med dig 1timme, sen dig 2 timmar.. tråkigt att de är jag som måste åka in för att umgås med dem... kan de inte komma hit ut? visst, Linn ville komma ut men jag har jobbat så mkt så det har inte gått att tajma ihop med sofias schema när hon jobbar här ute.. för som sagt.. när jag väl är ledig från jobbet åker jag in till stan för att kunna ge lite tid till vännerna..  känner mig hela slut i kroppen och i skallen... dagarna jag jobbar till 21 så åker jag hem och sover direkt efter jobbet för man är så trött.. sen dagarna jag börjar 12 eller 14 så stiger jag bara upp sen åker jag å tränar innan jobbet... för träna är något jag verkligen prioriterar... det mår jag bra av... men hm... även fast jag inte skulle träna de dagarna jag jobbar em så finns de ju inget att göra.... när jag slutar 16 åker jag antingen och spelar badminton med simon, hälsar på sofia på jobbet eller åker hem å städar/ser på tv...  mitt liv känns för enformigt, för ointressant.....  hur får man ett intressant liv?? just nu lever jag bara för jobbet.... vill inte ha det så.. vill leva för livet utanför jobblivet...  vissa säger ju att man lever för kärleken annars har man inget liv.. stämmer det? Är livet mer meningsfullt om man har någon att älska ? Jag vill nog tro det....
Så förhoppningsvis börjar mitt nya liv 1 januari 2009! Jag ser fram emot det!!
Det känns så menat... det känns som ödet... det känns så äkta!




lite julstämning skulle passa nu i december, visst ?




Kommentarer
Postat av: jempa

Sicken mysig biiiiild brullan!

2008-12-09 @ 09:41:31

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0