unga

kommer inte ihag om jag skrivit det men vi har tagit hem tva av Pauls 2aringar.. ena ar riktigt fin. efter Heartbreaker, samma pappa som min favvo Ernie =) Sa just for tillfallet ar det mkt loshoppning och longering...

Chefen har akt pa forkylning och lag inne hela dagen igar... sa den dagen gick ut pa att longera och mocka... grymt trakig dag... men men, dagarna gar valdigt fort har anda.. lite trkigt ibland... och det blir ingen ledig dag denna vecka, vi ska pa tavling pa sondag.

Nasta vecka blir det Cavan, vi ska salja en hast... den ska bara visas som loshoppad. Det blir kul, en till auktion sa det lar vara manga hastar och manniskor att kolla pa!

Ikvall blir det en lugn kvall, ska se pa en dvd med arets hingstar som chefen har. Ska bli kul att fa se Heartbreaker!!

Marcus vill att jag ska skriva om nagot annat an hastar i bloggen... haha, nagra forslag? haha

hm, har inte hant nagot utover de vanliga som jag kan beratta om... kanske skriver mer imorgon.

Karin: hor garna av dig och beratta hur det gar pa tavlingarna =)

kramar


Kommentarer
Postat av: Emma

Hej du berättade aldrig hur det gick med håret? Har jag mycket att fixa till när du kommer hem eller gick det bra? När kommer du hem förresten? Eric hälsar
Kram

2008-04-22 @ 22:38:33

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0