Sol

Idag var det faktiskt riktigt bra vader och varmt nar vi var hos Dermott Lennon...
Tyvarr var han inte dar... han hade ramlat av en hast nagra dagar innan och brutit handen sa han var och opererade sig.. Men vi traffade hans bror iaf...
Han hade byggt en fin utearena, stor var den. Stort hus och stall hade han med manga hastar...
Fick aven se hans typ mest kanda hast.. ingen aning vad den heter dock... Men det var haftigt att vara hemma hos han =) Tog en massa bilder men det gar nog inte att visa... kan testa till helgen!

Imorgon sa aker Tricia och Paddy hem... ANTLIGEN! =) Som jag och M har vantat!!
Sen ska vi kora hem de fyra "galningarna" ocksa... Det kommer bli tomt i stallet... men inte for sa lange skulle jag gissa... sa manga hastar som star i ko for att fa komma hit till chefen... men det kanske blir en dag man far mocka lite mindre boxar =)

Moody ar tillbaka fran veterinaren ocksa... han verkar ma lite battre.... vi far val se hur det gar med han..

annars hander det inte sa mkt... Martinas pojkvan niklas kom igar och stannar till pa tisdag tror jag... Nu ar det trangt i mobilen =) Han hade iaf svenskt godis med sig och det var VALDIGT gott =)

Tack mamma for brevet =)

Klara och Malin: ja jag kommer hem i sommar, da ska vi fira vara 20arsdagar tillsammans, blir en bra fest det ;)

Vad bra att mina katter mar bra, jag saknar dem.. men det later ju nastan som jag inte kommer fa tillbaka dem... haha, tur att de trivs och att Gamma trivs med dem!!

Hare bra, kram

Kommentarer
Postat av: Klurr

Åh nice amy!
svenskat godis är förresten det bästabästabästa
njuuut

2008-04-04 @ 18:50:43

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0