sol och varme

Idag har det varit riktigt riktigt varmt.. jag och martina tog oss en promenad ner till sjon och satt dar och solade ett tag sen har vi suttit ute hela dagen, jag har haft kjol och linne.. nice!!

Vi var pa en utomhustavling i lordags, sjukt stort stalle och grymt mkt folk och hastar... Har aldrig satt sa manga snygga hastlastbilar pa samma stalle.. vissa har verkligen overflod men pengar! Ernie och Lenny gick riktigt bra... skinny gick inte alls bra... Eller Santa Crusie som hon heter egentligen.. och vi kan nastan inte kalla henne for skinny langre for hon har lagt pa sig riktigt bra...

Snart kommer det lite fler fol, vi har tva ston i en hage brevid mobilen som ska fola inom snar framtid...

Hm, jag borjar faktiskt ha lite hemlangtan.. men bara lite..  jag langtar grymt mkt ett att dricka ett stort glas vatten i umea!!!! mums.... vattnet har smakar inte godis...

Imorgon ar det en ny vecka igen, hatar mandagar...... men tiden gar ju sa fort anda.....

hade egentligen inte sa mkt att skriva......


Har ar min adress igen:


Amanda Sahlman
Dillon
23 Ballyvalley Road
Loughgilly
Co Armagh
BT 60 2DN
Nordirland

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0