forkyld

det verkar vara omojligt att bli av med en forkylning pa Irland... SLUTA REGNA... hatar regn... det regnar varje dag har...... inte hela tiden, tack och lov... men man ar ganska sa less pa regn....

Imorse nar vi kom ut i stallet var moody konstig... verkade som om han hade kolik och det hade han ocksa... forst kom vetrinaren hit och efter att ha fatt en spruta verkade han ma battre... sen nar vi skulle aka ivag med nagra hastar sa blev han dalig igen sa vi tog han till vet. eftersom han inte fick lagga sig ner sa stod jag  bak i lastbilen med han... det var en spannande aktur.... nu vet man hur hastarna kanner sig nar chefen kor som en tok... haha

Hade egentligen tankt skriva ett inlagg om hur hastar blir behandlade har till skillnad fran sverige men da lar jag nog fa nagon efter mig sa jag skippar det... =P

Imorgon ska vi till Dermott Lennon!!! Det ska bli coolt =)
Far skriva sen och beratta om hans stalle och hastar =)


Hare bra

Kommentarer
Postat av: ann

Hur var det hos Dermott och hur går det med förkylning och blåmärken. Här är det riktigt surväder med dis och regn i luften i flera dagar nu och ca 0 grader? Gamma verkar älska katterna för det är typ det enda hon pratar om och skrattar så infernaliskt när hon berättar om deras hyss. Hon hälsar! Ha det så gott och hälsa Martina också. puss och kram! /Ann

2008-04-03 @ 11:55:27

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0