Cavan

Veckan har gatt ruskigt fort som vanligt!! Man hinner ju knappt med... vart forsvann tiden??
Nasta vecka ar det maj... sjukt!!

Hmm, har funderat mkt... vissa stunder vill jag stanna kvar har i host men jag vet inte... Skulle vara grymt kul att aka till nagot annat stalle och testa jobbar for nagon annan. Jag trivs har men det ar for lite ridning... Och det ar bara unghastar.... Folk skickar sina hastar hit till Paul for de vill att nagon annan ska sitta pa hasten forsta gangen... Sa alltsa ar det det vi gor.. vi sitter pa hasten de forsta gangerna och nar jag och martina (som rider hastarna) kan sjalva fa hasten att trava/galoppera runt fyrkantsparet utan att Paul springer efter och smackar, da skickas hasten hem.... sa precis da det har borjar bli roligt och man far rida lite, sa skickas hasten hem... och sen kommer det bara en ny unghast och det ar samma procedur ( vet ej hur det stavas.. haha) igen.... Visst det ar kul att jobba med unghastar och se utvecklingen men att bara jobba med unghastar ar nog inget for mig.... Men jag far se hur jag gor.. har inte bestamt mig an...

Idag var vi pa forsaljning i Cavan, en hast hade vi med oss... jag och M har kampat med denna hast for hon har varit livradd for allt och alla... nu har hon blivit jatteduktig och fin... vi har aven duschat och skrubbat henne hur manga ganger som helst... Sen aker vi till Cavan, hon ska bara visas som loshoppad for hon ar inte inriden... hon hoppar jattebra... MEN blir inte sald... den ar slutet pa dagen och inte mkt folk kvar.... suck... sa hon far aka med oss hem igen... + att vi tar med oss annu en hast som ska ridas in...

Emma: haret blir over forvantan riktigt bra... jag gjorde riktigt snygga slingor =) Synd bara att haret ar riktigt tjockt nu... jag bokar upp dig dagen jag kommer hem ;) kram

Nu ska jag ga och se tv... ar helt slut..

kram

Kommentarer
Postat av: jenny

Amanda du ska fan inte fara tillbaka dit i höst :P haha du får stanna i umeå!!!
När har du planerat att komma? Och näääär får jag komma och hälsa på dig bruden?

kraaaaaaaaaaaaaaaam

2008-04-24 @ 23:28:41
Postat av: Emma

så bra att ni lyckades. När kommer du hem? absolut vi fixar ditt hår det första vi gör kraam

2008-04-28 @ 20:44:30

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0