baby

Folet kom inatt, sa liten och jattesot!!! Det blev en liten kille men vi har inte kommit pa nagot namn annu...

Jag gillar detta land, mer och mer for varje vecka som gar... och tiden gar sa himla snabbt.. vill inte aka hem an...!
Sen har vi ju ocksa haft superbra vader i over en veckas tid nu.. lite farg borjar man fa i ansiktet sa det ar kul.. snart kanske man kan borja sola!

Jag och Martina ar lite rastlosa pa kvallarna sa vi har borjat med promenader, det ar skont och det ar fin utsikt vart man an gar!

Vi har varit pa tavling igen, denna gang fick aven skinny folja med.. fast hon ar inte sa skinny langre.. borjar lagga pa sig ratt sa bra nu! Det gick helt okej!

hm, har inte sa mkt att skriva egentligen.... lite hastar har akt och antligen har vi fatt en ny hast som jag ska rida in.. forhoppningsvis.. det har kommit sa manga sma hastar, eller jag skulle snarare kalla dem ponnier... sa martina har fatt tagit dem.. haha.. men nu har det kommit en stor hast...inte sa uppfostrad dock..sprang over mig imorse nar jag skulle mocka at den....

Annars har blamarkena nastan forsvunnit och jag mar bra! =)

Nu ska vi ta en promenad till en mack och fylla pa telefonen.. konstigt nog tar pengarna alltid slut efter lordagar....

kram

Kommentarer
Postat av: K

Skönt att höra att du har det bra, här hemma flyter allt på som vanligt. Det har ju äntligen börjat bli lite ljusare om kvällarna. Vissa dagar är det nästan lite vår i luften...stor kram !

2008-04-15 @ 08:09:29

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0